DAGEN EFTER KVÄLLEN FÖRE.....


Vi hade en jättetrevlig kväll jag och Mannen hemma hos Sonens svärföräldrar.......
Vi åt gott och länge, både sill & grill, jordgubbar & grädde
Avslutade kvällen med flera parti kubb....

Det var jag, Mannen och Sonens sambo mot Sonen och svärföräldrarna....

Vem vann???

Vi förstås, gång efter gång men de andra vill förstås ha oavgjort : D



Något suddig bild i den sena timman ; )

Dottern kom hem efter att ha firat ute i västra skogarnas urbush....
Det fick jag nog veta eftersom jag skjutsade hennes pojkvän tillbaka idag för att hämta bilen....
Och de hade trott att de skulle kunna cykla dit på samma cykel båda två

Nu ska jag göra pizza och ha det lugnt och skönt i kväll




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0