SPRIDDA TANKAR.......


Äntligen fredag och ledig i fyra dagar......
Även om de inte lovat nåt vidare väder så kan jag i alla fall få vara hemma och ta det lugnt...
Förresten KAN det få vara sämre väder nästa vecka om det blir fint under minst fyra veckor sen då jag går på semester : )
Är faktiskt avundsjuk på de kollegor som går på semester idag : (
Nästa vecka ska vi vara på en helt annan förskola och samsas i lokalerna med minst 10 andra förskolor...

HUR KUNDE JAG VARA SÅ DUM ATT JAG INTE TOG SEMESTER JAG OCKSÅ?????

Idag har det faktiskt varit behagligt skönt ute med rejält fläktande vindar och tidvis molnigt..
Hör på den..... Jag tycker att det ÄR SKÖNT när INTE solen skiner : )

Har varit och dövat min abstinens genom att hälsa på Stor & Liten....
(OK, jag träffade Mannen och Sonen också) Hela dagen har jag lyckats haft vita byxor och vitt linne utan att skita ner mig trots att jag jobbat, men efter en minut i Mannens verkstad med närgångna hundar var jag inte ren längre......
Hmmm, jag som skulle handla på vägen hem.....

Den som orkar läsa det här inlägget kommer att märka att det är lite ofokuserat...
Tja, det har alltså inte hänt så mycket idag helt enkelt....

Trevlig Kväll




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0