ONSDAGSFUNDERINGAR..........


Tjaaa, en och en halv vecka har gått av semestern och jag börjar tröttna på att inte göra nåt....
Eller....det finns massor att syssla med men jag TÄNKER inte bara städa bort semestern.....
Hellre gör jag då ingenting....
Men jag är inte typen som gillar att vara sysslolös heller......Knivigt det där : )
Mannen var ju ledig i måndags så jag kan inte räkna med hans sällskap idag, (men kanske i kväll??)

I kväll om vädret tillåter tänker jag ta mig till City i alla fall...
Markoolio skulle ju ha kommit förra veckan men blev sjuk så då lovade han att komma idag i stället....
Han kan ju vara kul att titta på : D

Väntar på tvättmaskinen och ska sen ta en promenix tror jag...
Måste lyssna in låtarna Fröken Piano och jag ska spela och jag gör det bäst när jag går.....

Hej hej



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0