KÖRSKOLAN.......



Idag har vi tillbringat dagen med övningkörning för Dottern...
Det var första passet med trafikljus, rondeller, dubbelfiler, stadskörning och hon var ganska nervös...
Men det gick superbra faktiskt : )

Sedan åt vi chinamat och donkenglass innan vi åkte hem igen......

I MORGON BÖRJAR MIN SEMESTER "PÅ RIKTIGT"...... 
*jublar*
skönt att vara från jobbet ett tag....
Men det är dags att börja fila på programmet som Fröken Piano och jag ska sätta upp i augusti.....

Återkommer




Kommentarer
Postat av: Annika Karlsson

Hej Tina!Det var länge sen Hoppas allt är bra med dig.Jag brukar läsa din blogg då och då.och även läsa boken om Mickan.Det vore kul att träffas igen.Jag och Lasse kanske kan komma upp nångång i sommar . Jag vet att peter och steffi har kontakt Riktigt kul faktiskt .Har ej nån egen blogg än men ska skaffa en kramisar Annika Ps hälsa familjen

2009-07-13 @ 13:35:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0