I MIN LILLA VÄRLD AV BLOMMOR........


Min trädgård är absolut inte stor....
Och jag är inte en sån som pedantiskt sköter om den heller....
Men blommorna trivs i min lilla värld...
Jag är snål på vatten....
Rensar sporadiskt...
Och ändå är grannarna avundsjuk på Min oas........


En övergiven blomkruka som slängdes ner i jorden för ett par år sen....


En av årets sista uderbart doftande pioner i den enorma pionbusken


En humla som samlar nektar i rosenspaljén


En av två rosenväggar


Trångt i krukorna


Utanför köksfönstret......


Ett slitet bord i blått med blå detaljer.....


Massor av Basilika på tillväxt i den varma solen


Tomater på mognad........


Ljuvligt doftande Änglatrumpet........


Barndomens Luktärtor........



Ankfamilj.........


Stentrollen i rosenhäcken......


Tofflorna på trasmattan på trallen.....


Nyckelpigan på det slitna slitna staketet......


Hustomten som vakar i Ölandstoken.......


Blommor............


Blommor......


Ännu mera blommor.....


Lyktor till mörka, varma sommarnätter........




Drygt 20 grader i skuggan......

Det här är min oas...
Min lunga i livet...
Här hämtar jag kraft och energi....
För mig behövs det inga stressande resor på semestern...
En bra bok, lugn och ro, fågelkvitter och lagom värme är allt jag behöver för en bra semester.....

Hoppas Din blir fin den med.......




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0