HMMMMMMMM......




En verkligen skittråkig dag har det varit idag.....
Varken jag eller Fröken Piano hade rätta känslan att repa idag heller men tog oss igenom 7 låtar i alla fall...
Eftersom spelningen ska gå på ett visst tema så är det bara nya låtar att köra in....
Vi kör ju mest covers så då vill vi också hitta de som inte är så vanliga....

Dottern har åkt på konsert och Mannen och Sonen var tvungen att hämta en bil utanför Uppsala så jag har boring här....
Orkade inte ens laga nån middag till bara mig...
Det fick bli några nävar ur helgens kvarglömda godisskål.....

Jag vill ha sol, strandplats och sällskap.......
För här händer det inte mycket.....
Började titta på en film på TV 1000
"Underbar och älskad av alla" men gav upp....
Boken var mycket roligare...

Så jag tror att jag kryper till sängs med en skvallerblaska i stället.....

*gäspa*




Kommentarer
Postat av: ufis

du vet var jag bor...

2009-07-22 @ 10:37:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0