ÄNTLIGEN!!!!!!!




Idag klockan två infann sig....

SEMESTERN!!!!!!

Och tro det eller ej men det klarnade upp lagom till jag gick ut till bilen för att fara hem : )'
Nu väntar fyra härliga kravlösa veckor framför mig.....
Jag  vill ju ta dagen som den kommer och inte planera upp hela semestern för då blir man bara besviken...

Ta det lugnt på morgonen, göra lite dagsutflykter när andan faller på, ORKA vara uppe senare på kvällen, läsa i hammocken OCH städa förrådet för det behövs verkligen.....

Dottern är av en helt annan uppfattning när det gäller semester och tycker att jag är tråkig som inte vill göra upp stora planer för alla veckorna men det är just det som ÄR semester för mig.....

Mannen kan ju inte ta semester i flera veckor (det är lyx för en egenföretagare) så vi passar på att ta igen det de dagar han kan vara ledig.....

Efter gårdagens "helahimlenöppnadesigpåengång-fenomen" känns det nu som det är dags för "kanonsemesterväder"
Blommorna står och torkar på baksidan i lä under tak, och behöver sannerligen lite sol & värme för att återhämta sig....

Nån som kan trollformeln??




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0