JUL-HYSTERI.......





Nu är det inte många dagar kvar till julledighet för både mig och julhysteriska ungar.....
Den här veckan har varit mer störd än andra på jobbet.......
Idag hade vi jullunch och tomte på besök...
Ungar har ingen respekt för tomtar längre..
När jag var liten satt jag tyst med stora ögon och sa inte ett ord innan han gick...
Idag slänger de sig ledigt runt halsen på en främmande karl och drar honom i skägget......

Förresten har jag inte handlat en enda julklapp än......
Hinner ut tidigast på lördag och har ingen aning om vad jag ska köpa heller......
JAG ÖNSKAR MIG BARA EN LUGN OCH SKÖN HELG UTAN HYSTERI........
Kan jag få det?

När jag blir stor ska jag sluta fira jul.... bara ha en lång ledighet och göra vad jag vill......
Men det dröjer nog länge om Dottern får bestämma........



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0