FIKA & TAXI........




Idag har jag födelsedagsfikat med min pappa som fyllde år i tisdags...
Han bor i skogen ett antal mil från stan men hade ärende till sjukhuset så då passade jag på att fresta med ett kondisbesök...
Vi pratade bort några timmar och han berättade att han skulle strålbehandlas för sin prostatacancer i maj...
Varje vardag i 35 dagar måste han åka in till sjukhuset för strålning..



Robert Aschberg och Gert Fylking vandrar just nu genom Sverige för att samla in pengar till just forskning kring prostatacancer. Ge gärna ett bidrag.



Annars har jag agerat taxi hela kvällen..........
Hämtade Dottern i Grannstaden där de fixat modeller till en modevisning hela dagen...
När vi kommer hem säger hon att hon ska vara hos pojkvännen inatt. Han hade tagit med sig hennes kläder, smink och skolböcker i morse, så om hon inte skulle sova där måste hon i alla fall hämta sina saker!!!!

Mannen och jag körde - snäll som vi är- samma väg TILLBAKA som vi nyss hämtat henne......
Han bor nämligen bara knappa milen från Grannstaden!!!
Så cirkus 12 mil har jag tillbringat som taxirörelse i dag..............




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0