MIN ONSDAG.......



Har tillbringat kvällen med att sortera spelpärmen som jag tappade i golvet sist Fröken Piano och jag spelade.......
Då det är nästan 120 låtar blev det lätt panik den gången och det vill jag undvika i morgon kväll.......



Annars har de varit rätt lugnt idag...så där lugnt så att det blir segt att jobba liksom : D
Vi åt ju påsklunch idag och magen stod i fyra hörn och ett lätt illamående smög sig på...
åtminstone för en av mina kollegor.....så går det när man är glupsk : D




Åkte för att plantera lite påskblommor hos Mela men skulle ha haft spett med mig....
Det gjorde hon säkert för att jävlas eftersom hon inte gillar blommor för många andra hade fått ner de (om de inte haft spett då förstås)



Imorgon ska jag hålla mig långt hemifrån.... trots att jag är utbildad pedagog har jag inget till övers för ungar i påskkärringkläder..........
Förr om åren var det den dan (och Hallowen)  som Stor & Liten fick tillbringa dagen i trädgården....
Ingen vettig människa går in till morrande hundar som är skeptisk mot utklätt folk eller?
Men tyvärr så bor de ju hos Sonen numera så då är det bäst att hålla sig undan.......
Får väl smyga hem och duscha innan Barspelningen......




Kommentarer
Postat av: ufis

Häftig mage. KRAM Å GLA PÅSK!

2009-04-09 @ 09:50:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0