LIVET ÄR SKÖRT.......

Har kört ett välbehövligt rep med Fröken Piano..... Har kört in låtarna till dopspelningen och ska skicka över de för "godkännande" : D
Annars har det varit en lugn 1:a April och jag har klarat mig från att bli lurad... Har ni?




Min pappa ringde idag och talade om att min faster (som jag berättade om tidigare) dog igår morse......
Från att ha fått diagnos lungcancer i september tog det 6 månader innan hon dog.........
Livet är så oförutsägbart och man borde ta tillvara det bättre, ingen vet hur lång tid man har kvar...
Dessutom hade hans egna värden på prostatan blivit sämre och han kommer att få strålning inom den närmaste tiden...

Konstigt nog är jag själv inte längre rädd för döden sen Mela dog.... Jag vet nu att antingen blir det bara svart när man dör och då vet man ju inget mera eller annars väntar Mela på mig när jag kommer och jag får träffa henne igen........
Men min pappa är inte gammal....han har ju precis blivit pensionär så jag vill nog behålla honom ett tag till.........

Nu väntar snart sängen.........
Go´natt




Kommentarer
Postat av: Lisa

Nej dog hon?! Jag som nyss träffade henne (på strålis faktiskt)

2009-04-02 @ 23:01:49
URL: http://www.lisanorling.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0