LÅG IDAG.......... : (



Ja jag vet........... Solen skiner, det är 16 + ute och jag såg nyss den fjäril som mest påminner mig om Mela- citronfjärilen..
Jag borde känna mig bättre inombords men tyvärr.........
Vi går in i den månad som så abrupt blev början till slutet för Mela och det gör så JÄVLA ONT!!!!!!
Fast det gått 21/2 år sen hon dog så har inte smärtan lindrats speciellt.....
Jag känner mig så otroligt ensam..............

Våren brukade vara den tid på året jag njuter mest....Mer än på sommaren faktiskt men det går inte numera.....
För varje dag som sommaren närmar sig närmar sig också det smärtsamma slutet och jag kan helt enkelt inte känna samma glädje över våren längre...tyvärr...

HUR KAN MAN SAKNA EN MÄNNISKA SÅ MYCKET????



Jag är i en svacka just nu men försöker bita ihop..... Jag lyckas inte alltid och ber om ursäkt och förståelse för er som jag sårar....Det är inte meningen.... Men jag är ganska tom nu......

Melans blogg får vänta ett tag till........



Kommentarer
Postat av: Ufis

GULLHJÄRTA! Jag tittar över i morgon! Kram.

2009-04-04 @ 21:46:06
Postat av: Lisa

Mela. :(

2009-04-07 @ 21:58:23
URL: http://www.lisanorling.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0