I NEED WOODO........



Har tagit mig en välbehövlig nappy och ignorerat dörrklockan och små giriga påskkärringar............
Skulle ha varit hos sjukgymnasten för en värkande högerarm men hon ringde återbud då hon blivit sjuk och just då gjorde det ingenting för jag längtade till sängen.....
Så här efteråt HADE det varit skönt med lite woodo (dvs akupunktur) för nu får jag gå så här hela påsken : (



Jaja eller Hoppsan Kerstin som ungarna på jobbet går och tjatar åt allt....Det är ju tur att jag är vänsterhänt.....  : D
Nu ska jag ta en lååååååång varm dusch, fixa en balsaminpackning och börja grovjobbet med att se någolunda anständig ut ikväll, eller är det för mycket begärt?
Hoppas och tror på mycket folk ikväll (det verkar så) så att säsongsavslutningen blir nåt att leva på ett tag.....
Jag älskar att spela i den baren.............




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0