14+ : D




Idag har det varit en härlig vårdag trots att inte solen visat sig nämnvärt................
Milda vindar som smälte snön som smör i stekpannan................
Jag skottade till och med av trallen på jobbet (!!!) för att jag är så himla trött på det vita eländet...........
Fick ta av både överdragsbyxor och jacka....
HÄRLIGT!!!!

Såg årets första fjäril också..............



Jag stängde idag och hade barn till kvart i sex men det gjorde liksom inget idag,,,, jag ville ju inte gå in.
I morgon är det Pärldans igen och jag måste åka direkt efter  jobbet då jag jobbar sent då med...
Sen hoppas jag på reprisväder hela helgen....

Ska försöka uppdatera Melans blogg i dagarna oxå....Håll ut




Kommentarer
Postat av: Lisa

OH! Såg du en fjäril??? :D

2009-04-02 @ 23:01:00
URL: http://www.lisanorling.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0