Stressad.......

Som jag sagt tidigare så är jag inte mycket hemma den här veckan!
Men jag är glad att gårdagen är över för det var en av de värsta dagarna sedan Melan dog : (

Idag åkte jag hemifrån strax efter sju och kom hem vid tiotiden ikväll.........
Jag har nämligen tillbringat kvällen på bilskola med dottern och gått handledarkurs för övningskörning!!!
Efter en hel dag på jobbet med extramöte som var skitjobbigt, var det svårt att hålla koncentrationen uppe i  3,5 timme.
Men nu är det äntligen gjort och vi kommer att göra gatorna osäkra ett tag framöver dottern och jag!!


När vi sen kommer hem tappar dottern för andra gången på ett år sin mobil i toaletten...........




Kan man mera säga att ytterligare en skitdag har passerat i mitt liv?




Nya tag i morgon då vi dessutom spelar vår spelning med jazzgubbarna....
Wish me luck..............




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0