Segare Än Knäck




Är så S-E-E-E-G!!!!!  Känns som kroppen är gjord av knäcksmet............
Jobbade sent idag och HADE tänkt röja av hemma ikväll för att ha helgen fri men o-r-k-a-r inte!!!!
Förresten orkade jag inte i morse heller då jag hade sovmorgon.
Började sparka ihop mattorna i en hög men hittade en borttappad installationsskiva till ett trådlöst modem och fastnade framför datorn...

Är så himla trött på att ha "navelsträngen" till datorn släpandes över golvet!!! Har ju trots allt en Laptop för att slippa sladdar!!!!
Men jag förstår varför skivan varit borttappad för jag satt i flera timmar i morse och INGENTING funkade!!
Det var bara tiden som försvann och jag fick stressa för att komma i tid till jobbet och mattorna blev kvar i en hög i hallen.

Hade ju som sagt var tänkt röja ikväll men orkar inte så jag rullade ut mattorna igen så får vi se om jag orkar i morgon.
Det är ju ingen risk att "skiten" försvinner av sig själv i allafall så jag hinner nog : )




I kväll blir det tom halvfabrikat till kvällsmat
för jag orkar inte stå vid spisen heller....................




Kommentarer
Postat av: Starlet

Vad skönt att hon är back in business! :)

Nä du har absolut inte gjort något, haha. Jag har ju upp till 300 läsare om dagen ändå, men jag känner mig lite iakttagen av vissa bara. ;)



Britney Spears är (var) ju toksnygg ju! :)



Kraaam

2008-09-26 @ 20:59:23
URL: http://starletspalace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0