L-å-å-å-å-n-g arbetsdag!

Min arbetsdag har precis tagit slut......Åkte hemifrån strax efter 8 i morse till mitt "vardagsjobb" för att därifrån åka direkt till mitt "speljobb" i grannstaden.
Det är konstigt att jag som är så trött när jag kommer hem från "vardagsjobbet" att jag kan somna sittande både kan hålla mig vaken och känna mig hyfsat pigg hela kvällen och en bit in på natten!

Städade i köket efter dottern med pojkvän nu när jag kom hem till och med........

Men något händer när jag sätter mig i soffan. Ögonen blir tung som bly men ska FÖRSÖKA hålla mig vaken tlls mannen kommer hem. Han fick nämligen åka och lasta ur ljudanläggningen först och det slapp jag ; )
Tack för det!
Och har jag somnat när han kommer hem så har han i alla fall sett mig vaken hela kvällen. Bara det är värt sitt pris..........




Kommentarer
Postat av: ufis

Det kanske är nåt ärftligt?

2008-09-06 @ 10:30:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0