Hektisk dag

Thumbnail


OM nu helgen var superskön och lugn var vardagen som en tripp till helvetet (!)
Jag åkte till jobbet en timme tidigare för att ha utvecklingssamtal med en förälder, sedan väntade en kaotisk dag med SÅ jobbiga ungar!

Thumbnail

Måndagar är ALLTID värst och konflikterna stod som spö i backen. Vi tillbringade nästan HELA dagen ute för att "kyla" nerThumbnail de och gick bara in för att äta!!!
OCH DET VAR KALLT UTE!!!!! Inte bra för min nyligen risiga hals.....

Fick en akuttid på hälsocentralen med min envisa hosta och kom därifrån med en påse medicin mot lungsäcksinflammation!!!!

Så nu blir det till att knapra piller ett tag!!!

Thumbnail


Halv fem slutade mitt VANLIGA PASS men då hade jag två utvecklingssamtal till och sen ett personalmöte fram till åtta!!!

Arbetsdagen blev då drygt 12 timmar lång!!!


Mannen förstår inte riktigt vad jag gnäller om..... Han åker strax före 7 sex dagar i veckan och kommer SÄLLAN hem före 7-8 på kvällen.

Ja men du är din egen chef och kan göra vad du vill kontrar jag.

Byt jobb då säger han, men det är SÄLLAN dagarna är så HÄR extrema så jag stannar nog kvar. Ungar är härliga (oftast) och mina jobbarkompisar bjuder på många glada skratt. och som Christer Björkman sjöng: "I morgon är en annan dag"

Thumbnail



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0