ZZZZZzzzzzz.......

KAN NÅN MÅNNISKA VARA TRÖTTARE ÄN JAG ÄR NU?????


Jag vet att det kommer efter när jag har spelat en hel helg och tröttheten kommer oftast inte förrän i mitten av veckan.
Ikväll slog den ner som en bomb och jag slumrade till gång på gång framför TV:n...........
Jag i en fåtölj och mannen i en annan!
Till slut gav mannen helt sonika upp för en halvtimme sen och sa attt han lika gärna kan gå och lägga sig på riktigt istället för att sova sittandes.

Jag har ju svårt för att gå och lägga mig S-Å-Å här tidigt (hur dumt som helst när man ändå sitter och sover) och tycker att man slösar bort kvällen då (?)

Vår spis blir inte lagad förrän i morgon eftermiddag så ikväll gick vi ut och åt så vi skulle få varm mat!
Undrar om man kan skicka kvittot till elfirman????
 
I morgon har jag i allafall sovmorgon och börjar inte förrän till lunch! Men i gengäld har vi ett kvällsmöte till nio så det jämnar ut sig.

Men sen har jag INGENTING inbokat förrän nästa helg! HÄRLIGT!!!!
Om man inte räknar in eventuella telefonrep med  Fröken Piano men då får jag ju i alla fall vara hemma : )




ZZZZZzzzzzzz



Kommentarer
Postat av: ufis

Mitt lilla Gullefjun! Kram å sov gott.

2008-10-07 @ 21:35:33
Postat av: Starlet

Jag vill också vara trött! Det är disco i min hjärna nu! ;)



Kraaaam

2008-10-08 @ 00:45:54
URL: http://starletspalace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0