Vrå-å-å-å-lhungrig!!!!!!!






O my god vad jag är hungrig!!!!!!!




Har suttit på ett möte på jobbet och det är svårt att koncentrera sig när man är trött, kinkig & hungrig!!!
Men jag har lovat att vänta på dottern som har kvällsundervisning på skolan idag.....
Hon lär sig om extensions eller löshår om man nu hellre säger det : )

Dottern är nog oxå hungrig för hon SMS:ade mig vid halvsju och skrev: JAG VILL HA DONK!!!!

Mannen och jag ska hämta henne klockan nio och sen blir det nog MAX för jag har för mycket otalt men Donken!!!!
Alltså jag går helst aldrig in där!!!!!

MMmmmm längtar efter fett & kolhydrater......(Gör man inte alltid det när man är vrålhungrig?)

Sen väntar sängen igen för i morgon börjar jag i ottan!






Natti Natti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0