Tortyr-Kammare........



Idag var både mannen och jag på besiktning........ Mannen besiktade bilen och fick protokoll med sig på en gång!
Jag var på mammografi och får vänta i två veckor på mitt protokoll.........
Har ni någon gång varit på "tuttröntgen"?
Det är jättebra att det finns men vem har uppfunnit tortyrredskapet???
En klämkäck sköterska ber dig ta av kläderna på överkroppen och grabbar med ett stadigt grepp tag i behagen och pressar ihop de mellan två glasskivor!!!! Minst två gånger per sida!!!!
Rejält mörbultad går man därifrån och hoppas vid alla heliga ting att man inte behöver komma tillbaka förrän om två år.......

Ungefär samtidigt som "tuttröngten" är färdig droppar då nästa kallelse in, nämligen cellprovet!!!!!
Att sitta uppfläkt med en stor lampa i regioner man helst inte delar med utomstående ÄR förnedrande!!!!
Okej, återigen är det jättebra att vi får chansen att kollas upp i tid men den som uppfunnit metoderna för både cellprov och mammogafi är antingen notorisk kvinnohatare eller en fetischist som älskar att plåga andra och sig själv!!!!!

Jag känner mig bekvämare hos tandläkaren än hos gynekologen!!!

Mela däremot, hon blev alldeles lyrisk när en kallelse till densamma kom.....och längtade!!!!!!
Hon måste ha haft fetischistblod i sig!!!!!!!

MEN STRUNTA INTE I KONTROLLERNA TROTS OBEHAGET!!!!!!
Har du tur är du och får du vara frisk från sjukdomar i de regionerna
åtminstone...................




Kommentarer
Postat av: ufis

Ajjjj! Jag sympatikänner med dej! Men inte hos tandläkarn. Skickar bara gaddarna med post, ha ha!

Kram!

2008-10-30 @ 08:13:51
Postat av: Anonym

Ja, det vore en bra idé! Skulle ta det på stört om jag fick jobba där! kebab tre gånger om dan! Mums! Kram!

2008-10-30 @ 20:48:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0