Brrrrrrr


Idag har det varit aningar om vinter i luften.... Kallt, snålblåst och det enda som saknats (?) i luften har varit snöflingorna!!!!
Det spelade igen roll hur mycket jag klädde på mig, vinden hittade in i märgen i alla fall.....

.
Tröstade mig på hemvägen från jobbet med ett par nya stövlar..... Jag brukar vara väldigt snål med att köpa nya kläder till mig själv men va f-n ibland MÅSTE även jag skaffa nytt!!!
Trots det bad jag om att få köpa de på öppet köp så jag kan prova de i lugn och ro hemma först.
Jag vet hur det hur det blir.... kommer att vela hit och dit och vara på killevippen att lämna tillbaka de, vilket jag inte gör så när ångertiden gått ut är det försent att göra något åt det.......Sån är jag!!!!



Imorgon ska jag på kontrollbesiktning... Inte av bilen utan på "tuttröntgen" Då är det bra att ha minst C-kupa när tortyrmangeln plattar ut ens behag!!!
Skulle männen tvingas in nåt dylikt skulle de springa all väders väg med "svansen" mellan benen...............




Kommentarer
Postat av: ufis

Behåll stövlarna för f-n! Och - Ajjjj...!

Kram!

2008-10-29 @ 07:59:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0