Stress & Varningsklockor

Hej Svejs!

Igår var det en stressdag rätt igenom......
Först var jag tvungen att fixa allt till kvällens pärldans eftersom jag måste åka direkt efter jobbet : (
Sonen hade lånat min bil då han skulle till huvudstaden på konsert med sambon och min bil är liten och billig att köra......
Jag fick alltså köra hans otympliga BMW och det gör jag helst inte!!!!

Och när sonen (som jobbar som vår ljudtekniker) var borta var vi tvungen att vara där tidigt då det är svårt att "ställa ljud" på dansgolvet från scenen.... (vi spelar ju alla)

Innan vi började spela ringde sonen och talade om att bilen gått sönder................... Bromsarna hade fastnat på bakhjulen och skrek fullkomligen.....
Detta skulle innebära att mannen efter spelningen skulle behöva sätta sig i firmans bärgningsbil för att hämta hem son, sambo & bil mitt i natten 20 mil hemifrån!!!!!!
OERHÖRT LOCKANDE VA??????

Vi bestämde att sonen skulle försöka ta sig hemåt så skulle mannen i så fall möta upp på vägen..... Bilen är ju körd i alla fall ..........STACKARS, STACKARS MIN LILLA SÖTA BIL : (

Mannen gick och sov medans han väntade på att sonen skulle ringa.

Klockan tre ringer sonen och säger att han bara är ett par mil hemifrån så mannen behöver INTE åka!!!!!!

TROR NI MANNEN NJÖT AV ATT SOMNA OM?????

Nu har jag nyss kommit in efter en lång promenad med "Stor & Liten" som varit med dottern & pojkvän igår, käkat frukost och ska börja skriva 80 låtar i bokstavsordning inför kvällens barspelning med Fröken Piano..............

Sen väntar ÅTTA DAGARS LEDIGHET!!!!!!!!

Jajamän, jag har tagit ut en veckas semester för att bara vara...... Sova, promenera, läsa, ta hand om huset som kommit på efterkälke, och bara ta det lugnt.......
Något har hänt som gör att varningsklockorna börjar ringa..... Jag kan inte stressa jämt och vara på topp....
Lovade Mela att ta hand om mig (känns inte som jag gör det just nu)

Nej nu måste jag stressa vidare....
Imorgon börjar min lugna vecka, jag lovar    = D




                                                                                                                                                             Tjingeling



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0