Idag Är Det Fest........


Gomorron........

Min "vila-upp-mig-semester" börjar närma sig sitt slut och det är med blandade känslor........
Samtidigt som jag blivit rastlös de senaste dagarna är det otroligt skönt att bara vara!
Gå upp när man vill, äta när man vill, sova när man vill......
Jag tror att alla behöver en "vila-upp-sig-semester" ibland!

Ringde mina kollegor nyss som sitter och sliter med kvalitetsredovisning på planeringsdag idag, INNAN de åker på en eftermiddagsföreläsning i stan...(Vilken sy-y-y-y-nd att inte jag är med - not-)
Vi ska nämligen gå på en mycket omskriven "personalfest" som skattebetalarna får betala (200:-/pers) ikväll och mina kollegor ska hämta upp mig innan.
Vi har bokat bord på arenans restaurang för trerättersmiddag INNAN konserten... Den middagen betalar vi själva : )
Ser fram mot Sarah Dawn Finer, gillar hennes röst jättemycket. Brolle kommer och Magnus Carlsson......
Kan nog bli en rolig kväll, tur att det är semester i morgon oxå!!!

Bråkade med dottern på morron : (  Hon ville stanna hemma idag för hon hade ont i huvud och hals. Jag ville att hon skulle kämpa en dag till eftersom det är höstlov sedan och då blev hon arg.
Men Portfolion skulle in, samhällsprovet fås tillbaka och en halvdags makeupkurs på eftermiddagen gjorde att jag mer eller mindre tvingade henne till skolan FASTÄN dagen slutar klockan sex!!!!!
Hon tackar mig kanske sen <3



Nej nu väntar en
promenix i finvädret tror jag

Njut av dagen...........



Kommentarer
Postat av: ufis

Ha det så kul på festen! Kram!

2008-10-23 @ 14:34:19
Postat av: tinelin

knappast. hon va sur, vi fick inge prov tillbaka o makeup kursen va värdelös.. hoppas du är nöjd!

2008-10-23 @ 18:22:38
URL: http://tinelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0