Spännande Värre........



Efter jobbet idag åkte jag och mín kollega hem till vår tredje kollegas dotter som är utbildad SPA terapeut för en välbehövlig rygg/nackmassage!!
Jag har ständigt problem med spänningar från just nacke och skuldror som brukar ge en irriterande huvudvärk.....
Därför sa jag oxå förståndigt när hon knådade mina "vingar" att "visst är jag stel där?"
Jodå det tyckte hon men det gjorde inte speciellt ont när hon knådade där..
MEN, ju längre ner på ryggen hon kom dessto ondare gjorde det och strax över svanskotan blev det rent olidligt!!!!!!

HUR KAN DET GÖRA SÅ ONT PÅ PLATSER MAN INTE KÄNNER AV ANNARS, OCH KNAPPT MÄRKAS DÄR MAN ANNARS HAR SÅ ONT SÅ MAN DÄCKAR???????

Skönt var det hur som helst och kommer att bli en återkommande vana för mig att skämma bort mig med......

Hon kunde oxå fixa en helkväll med olika behandligar (som ansiktsmassage, hot stone, fotmassage mm) och vårt arbetslag kommer att utnyttja detta på en del av våra avdelningsmöten..... Tänk att varva pedagogiskt snack med avslappnande behandlingar....
Då kan det vara värt att gå till jobbet på kvällstid!!!!


Håll i hatten, stormen är här



Kommentarer
Postat av: ufis

Det där lät underbart! Kram!

2008-10-31 @ 08:02:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0