Rast-Lös




Det börjar gå mig på nerverna att inte göra något längre........... I morse vaknade jag klockan fyra och kunde inte somna om. Inte förrän mannen gick upp före sju somnade jag om och sov sedan sött till klockan tio (shame on me)
Sedan röjde jag snabbt, kollade mailen (Fick från mina kollegor.....saknar mig????) drog på mig kläder och gick ut och gick!!!!!
Med allt som varit med hosta, trötthet och bröstsmärtor märkte jag att min kondis fanns VAR?????
Men jag stod ut och promenixade på,  (med Sonja Aldéns nya i lurarna) var ute i en timme och gick på hemvägen till mor Ufis som bjöd på The i utbyte mot lite datahjälp...................

Sedan fjäskade jag - som dottern sa - för hennes pojkvän genom att bjuda på hans favvorätt: Köttbullar, gräddsås, potatis och lingonsylt..............


Dottern ska lämna in sin portfolio i morgon och skulle skriva ut alla papper till den.... Vad hände då?
Jo laserpatronen i skrivaren tog slut så hon fick muttrandes våldgästa Ufis för att låna hennes skrivare!



Men nu är allt klart och frid och fröjd. Nästan som kvällen före julafton ni vet..... När allt är klart och den stora friden infinner sig! Fråga mig så är den kvällen det bästa med hela julen....
Allt är klart, rent, kylskåpet fullt och julskinkan fortfarande ljummen på en vörtmacka med en julmust......

Förresten....det är bara 5 1/2 veckor kvar till 1:a Advent



Kommentarer
Postat av: ufis

Det där med skinkmacka lät frestande! Kram å tack för hjälpen!

2008-10-22 @ 21:29:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0