Salong & Orber

Här kommer lite bilder från dotterns hemmasalong.... Än fattas lite småplock som  en färgblandningsbänk och avlastningshyllor men den är fullt funktionell att ta mot kunder i ;  )



Bild 1

Salongen börjar ta form....



Bild 2

Melas väggmålning av Modesty Blaise
som hon målat för hand med LITEN pensel
samt en av hennes skyltdockor



BIld 3

Den andra skyltdockan framför
Coca Cola kylskåpet.....

Och nu till det häftiga......Ni som känner mig vet att jag tror på ett liv efter döden!

Mela lovade att hon skulle hälsa på om det gick.

Jag känner ofta en närvaro som jag inte kan förklara där jag känner mig glad och trygg....

Den känslan hade jag aldrig innan hon dog!

Mela älskade verkligen sitt rum, var stolt över sin design och skulle vara överlycklig om rummet användes igen....


Idag när jag knäppte korten i "hårsalongen" fick jag bevis tycker jag.....


Har ni nån gång hört talas om Orber???


Orber är ett ljusfenomen som uppkommer i reflektion med energi. Dessa visar sig som mjölkiga runda fläckar över bilden!
Ju flera orber desto starkare energi.....


Sen finns det teoretiker som hävdar att orber är reflektioner i ljus, damm och lins och det kan jag köpa om ALLA kort tagna i en serie såg likadana ut då korten är tagna från samma vinkel direkt efter varann....


Titta på bild 1 och bild 4. Dessa kort är tagna direkt efter varann men kort 1 har inga orber medan bild 4 har massor.


Titta sen på bild 5 som har en stark orb reflekterad på väggen där INGENTING kunnat spegla den.....


Jag är övertygad om att det är Mela som ger sig till känna..... andra får tro vad de vill................






Bild 4




Bild 5

Gjorde en förstoring av orben på bild 5.......KAN NÅN TALA OM FÖR MIG VAD DET ÄR????????





Kommentarer
Postat av: Starlet

Jisses vad snyggt! Jag blir avis! :D Vill oxå ha en egen liten salong, men får nöja mig med badrummet.



Jag tror på sånt där, tyvärr, för det gör mig stel av skräck... :/ Men eftersom jag vet att det är Mela så är det ju okej. Men jag blir lite rädd ändå faktiskt. Jag är ju ENSAM HÄÄÄÄR!!!



Kram & godnatt

2008-10-13 @ 00:00:08
URL: http://starletspalace.blogg.se/
Postat av: ufis

Mela finns! Fast i form av orber. Gläds åt det. Kram!!

2008-10-13 @ 08:09:58
Postat av: Starlet

Ojj.. ja, vissa kanske säger dammpartiklar, men du vet vad jag tror. ;)



Kraaam

2008-10-13 @ 12:28:24
URL: http://starletspalace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0