Sömn Apné???????




Har kommit från jobbet för en stund sen och är återigen så sjukt trött!!!!

VAD ÄR DET FÖR DET FÖR FEL????

Allt jag längtar till när jag går upp på morgonen är att gå och lägga mig igen.............

På vårt kvällsmöte igår började chefen med en övning som gick ut på att bland många bilder på golvet, välja en som sa något om MIG och HUR jag känner mig.....
Många bilder fanns det men inte en enda på en säng.....
Jag hittade däremot en bild på en strand där det stod solsängar under en palm..... Den fick duga....Sova kan jag ju göra var som helst nu för tiden men under en palm vore inte helt fel...........................

Att "offra" sina tidiga dagar på att sova börjar kännas obekvämt om än väldigt skönt!!!

Kan nån ge ett varaktigt tips på HUR jag blir av med denna mördande trötthet??????

ORKAR INTE SOVA MER!!!!!!!




Kommentarer
Postat av: ufis

Jag har ingen lösning på problemet. Är också så in i h... trött! Kram.

2008-10-15 @ 15:08:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0