Ändrade Planer........Igen







Idag har vi grillat korv med barnen på mitt jobb........ och nu luktar jag som en skogsbrand!!! Det spelar ingen roll VAR jag står för röken från elden/grillen vänder sig ALLTID mot mig!!!!!!

Jag och mannen hade äntligen tänkt komma iväg på bio och se Rallybrudar men det kommer alltid nåt skit i vägen.....
Först så stängde jag på mitt jobb och en koll igår (för att kunna gå på bio idag) visade att det skulle vara tomt i huset vid halv fem.....
Jo tjenare! Alltid när jag stänger så blir det något strul och ett barn blev kvar en timme längre än vad det skulle.'
Sedan stinker jag då skogsbrand och att sitta så i en fullsatt biosalong är INTE lockande.... Inte heller att behöva tvätta, föna och platta håret heller för det tar nästan en timme!!!!!

Ja, och sedan ringde mannen då och sa att det var strul på jobbet så då var saken klar:..... INGEN BIO IDAG HELLER!!!!!

Tja, det blir en kväll i skumbad istället.....Hockey på radion och en tidig kväll i säng, inte dåligt det heller...........
Och kommer vi inte iväg på den filmen heller så kommer även den ut på DVD så småningom och då kan i titta NÄR VI VILL!!!!!!




Kommentarer
Postat av: ufis

Heja Brynäs! Och filmen tänker jag också se när den kommer på DVD! Kram å Gonatt!

2008-10-16 @ 21:43:21
Postat av: ufis

Heja Brynäs! Och filmen tänker jag också se när den kommer på DVD! Kram å Gonatt!

2008-10-16 @ 21:43:58
Postat av: Starlet

åå vad mysigt det lät med skumbad och tidig kväll i säng! :D Det ska jag nog göra ikväll. (Mina fredagskvällar är altid så party!! ;) Förra veckan såg jag inte ens idol för att jag satt ch pluggade nerver! Tyvärr så missar jag er på Absint imorgon. Ni har inget spelschema som man kan få? Jag måste ju se snart. :) Kram

2008-10-17 @ 07:29:43
URL: http://starletspalace.blogg.se/
Postat av: Starlet

Ååå snacka om myssöndag! :D Jag ska också ha myssöndag har jag bestämt. Kramis

2008-10-17 @ 08:15:06
URL: http://starletspalace.blogg.se/
Postat av: Starlet

Hade inte Steph en blogg? Jag kommer inte ihåg hennes adress. Kram!

2008-10-17 @ 19:52:23
URL: http://starletspalace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0