FULL RULLE PÅ EN MÅNDAG

Mötet med chefen jag förberett hela helgen blev inställt!!!! Typiskt när man lixom är laddad!!! Men vår kära kollega som ensam fick dra lasset förra veckan när både jag och vår andra kollega var hemma sjuka, hade logiskt däckat idag så jag jobbade på avdelningen i stället där jag behövdes mest!!!! Mötet får vänta några veckor.....


Vad har hänt annars idag?? Tja,inte mycket....Snön har fortsatt att falla så ungarna på jobbet är glada och vill vara ute!
Vi åkte till det blågula varuhuset jag och min friska kollega efter jobbet för att handla lite hyllor till avdelningen...
Det blev lite annat oxå för det är MYCKET roligare att handla för andras (kommunens) pengar : )

En fika hann vi oxå med innan vi med fullproppad firmabil (mannens) halkade hem i vintermörkret.....
Dottern med pojkvän fixade middag i form av varmkorv, pommes alt bröd och sallad medans jag hamnade framför min "favoritsåpa" på Hallmark channel nämligen Mcleods Döttrar som handlar om tjejers kamp på en farm i Australien.....
En otroligt realistisk serie som går för 8:e säsongen och jag har inte missat en enda!!!!

Nu väntar lite plock innan Prison Break innan det är dags att hälsa på John Blund....

Tack för idag ; )




Kommentarer
Postat av: ufis

Hälsa John Blund från mej också! Han kommer hit om en stund. Kra å natti!

2008-11-24 @ 21:19:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0