Kors & Tvärs...



 
Idag har mannen varit ledig FAST det är lördag och vi tänkte ha lite lördagsmys med dottern och hennes pojkvän....
Hämtade upp honom vid hans jobb vid det stora shoppingcentret väster om stan!
Vi kunde slå ur hågen att flanera där för inte en enda parkering fanns att uppnå..........
I stället vände vi kosan mot city för en sen frukost på nåt mysigt fik.....Hmmmmm Samma sak där inte ett LEDIGT bord nånstans!!!!! Magen kurrade inte längre stillsamt utan SKREK fullkomligen efter mat!!!!!

På en i raden av fik vi inspekterade satt en kollega till mig i godan ro och väntade på sin "gube" som var på toaletten...
Hon sa att de var färdig  och serveringspersonalen plockade av bordet!!!!
När "guben" kom tillbaka undrade han var hans kaffe var.....han hade ju över halva koppen kvar!!!!
Jag erbjöd honom en ny kopp men han avböjde.....Tror att han var irriterad på min kollega över saker som hänt INNAN vi kom!

Mätta och belåtna tog vi en tur i stans affärer innan vi åter styrde kosan utanför stan och till "mysklädershopping" Både jag, mannen och dottern kommer att ha samma "Logga" på våra slapparkläder ; )
Vidare for vi till pojkvännens hemtrakter och "ladaffärerna" som säljer en himla massa skit...
Köpte i alla fall nya lås till dotterns skolskåp då hon har en märklig förmåga att tappa bort nycklarna!!!!
Nu köpte jag tre (!!!!) lås på en gång!!

Mannen är innerligt trött på vårt mixerbord (när vi spelar) som alltid krånglar..
Han hade därför fått nys på ett nytt i krokarna så det åkte vi och köpte!!!!!
Längtar till onsdagens skoldans så vi får testa det!!!


På hemvägen svängde vi in till den stora mataffären för helgens matinköp och
EN BAMSEPÅSE SMÅGODIS!!!!!!!
Det är inte ofta jag är sugen på smågodis men nu......Mmmmmmm *dregglar"

Nu väntar jag på att maten ska bli klar och sen bllir det soffläge i nya "slapparkläderna" med mannen och godispåsen..............

Vad gör ni i kväll??



Kommentarer
Postat av: Keyboardisten

Oj! Ny mixer!? Kommer vi att låta bra framöver nu alltså? ;-)



Själv dregglade jag över en efterföljare till min musikmaskin i veckan. Version 3 (jag har 1) och så färsk att det nästan rykte om den.

Men jag måste både mörda spargrisen och begära löneförhöjning från pärlorna om jag ska investera i den. 35 loppor går den lös på... men det var den (nästan) värd...

2008-11-08 @ 23:29:40
Postat av: ufis

Vad jag gjorde i går kväll? SOV!!! Kram!

2008-11-09 @ 10:15:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0