Morfar Ska Få En Bebis......


Ibland när man funderar kan det bli hur tokigt som helst.....
Igår satt vi och pratade om min storebror som snart blir pappa igen på "´gamla" dar!!! (Förlåt Sture för kommande rader...)
Han är alltså tre år äldre än mig, har tre barn sedan tidigare (barn & ´barn ? ) Där den äldste är en snart 27 årig mamma själv till en 8-årig son....

Hänger ni med????

Här kommer jag då osökt in på mina *sjuka tankar* om framtiden där jag ser min bror (som ÄR otroligt aktiv i olika sporter) spelandes fotboll /ishockey med sin (om det blir) son i nedre tonåren, där min bror närmar sig pensionsålder : )
Stelheten krampar och koordinationen är inte riktigt med längre!!!

På studenten har han inga problem att ta ledigt.....FÖR HAN HAR VARIT PENSIONÄR ETT TAG!!!!!
Värre kanske för syskonen som kanske passar sina barnbarn då. Äldsta systern är då närmare 50 bast!!!! (det du Lisa)
Farmor & Farfar får kanske svårare att palla trycket på skolgården då de båda närmar sig 90 år!!!

Ja så här gick vi på......

Men min bror är en BRA pappa OCH morfar så han pallar nog trycket.....
Det sägs ju att barn håller en ung längre så varför tror ni att jag har det jobb jag har?????



Kommentarer
Postat av: Starlet

50 bast! Nämen fyfan! Tur att jag ska bli en annan sorts syrra oxå och kan inicera botox i hela kroppen varje dag!!!!!!!

2008-11-05 @ 23:35:02
URL: http://starletspalace.blogg.se/
Postat av: Starlet

Jävlar vlken åldersnoja jag fick nu! :S

2008-11-05 @ 23:36:16
URL: http://starletspalace.blogg.se/
Postat av: ufis

Själv får jag ta färdtjänst till studenten och ev. ha följeslagare med. Ha ha! Kram!!

2008-11-06 @ 07:53:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0