Rampfeber????

Hej Hopp!
Idag har det varit en hektisk men rolig dag på jobbet......... Kan upprepa att det är värt att gå till jobbet varenda dag när man får så många skratt på köpet!!!!

Mannen och jag skulle gå på "rockkonsert" ikväll med delar av "pärlorkestern" som har en egen orkester som turnerar.
Men på väg ut till bilen ångrade vi oss och åkte och köpte mat istället : ) Olikt oss va??
Nej, mannen kom på att det inte bara var konsert med de utan också olika föredrag och det orkade inte jag lyssna på...

Sonen kom hem för sin födelsedagsklippning!!!! 21/2 månad efter sin födelsedag (ni kan ju tänka er hur långhårig han var......)
Men nu är det så att han ska tävla (tillsammans med högskolan han går på) under ett helt dygn, och det är klädkod kostym!!!!!
Ha ha, ÄNTLIGEN ska jag få se honom uppklädd!!!! Inte ens på studenten hade han kostym..... Han var den enda på hela skolan som tog studenten i jeans, jeansjacka och träningsskor = )

LOVA  ATT KNÄPPA KORT TILL MIG, SNÄLLA!!!!!!!

Nu sitter jag och går genom låtarna för i morgon kväll........
Lite nervös (brukar aldrig vara annars) är jag då dottern plus hela hennes klass är med under kvällen och dansar....
Tänk om de dissar oss???????
Då blir det INTE kul för henne............

Imorgon ska jag bjuda pappa på farsdagslunch innan det är dax att åka på speljobb!!

Tjingeling


Kommentarer
Postat av: ufis

Kostym på sonen??? Det måste jag få se. Varför denna uppsvidning? Vad ska han göra?? Hör av dej! Kram!

2008-11-12 @ 08:12:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0