Min Duktiga Privat Frisör........

Haha. Det satte griller i skallen på delar av min släkt efter gårdagens blogg!!!
Vissa fick V-Ä-Ä-Ä-Ä-L-D-I-G åldersnoja tydligen......; )
Tur som hon själv sa att hon läser till "syrra" så hon kan injicera sig själv med Botox!!!!!!



Idag har jag tillbringat eftermiddagen hos min frisördotter....... vi har haft jättetrevligt!
Hon färgade min VÄLDIGT gråa (hrm) utväxt och gjorde läckra effekter. Klippte mig så nu är jag som en ny människa!!!!
Bilder blir det inga för jag fastnar inte på kort : ) Men jag är oerhört nöjd!
Tack min lilla privatfrissa......Dig byter jag ALDRIG ut!!!

Hennes lärare som känner mig mycket väl efter alla år jag gått som kund på frisörskolan "lurade" även på mig en produkt för extremt torrt hår som jag  tydligen har.......= 0

Direkt från dotterns frisörskola till Fröken Piano och ett "Komma-ihåg-rep" inför morgondagens spelning på den fina baren i stan......
LITE ångest fick vi dock (inte för morgondagen) eftersom julen står för dörren....(den börjar tidigt i musikvärlden) och vi inte har kommit igång med update av "tjocka-julpärms-låtarna"!!!!!

Men men , det löser sig, sa han som sket i vasken!

Nu måste jag vara lite social med mannen innan sängläget!!!!!

Go´natt



Kommentarer
Postat av: ufis

Kommer och kollar frissan i helgen. Kraaam!

2008-11-06 @ 22:15:28
Postat av: Starlet

Hahahaha! :D



Steph kan gärna få bli min privata utväxtfärgare framöver också. Jag har lite svårt att göra det på mig själv nämligen. :/ Och det var säkert ett halvår sen jag klippte mig också :D Här går skam på torra land! Och kolla vad klockan är då!!! Inte fasiken kan man vara vaken klockan 5 på morgonen! Hihi, ingen idé att lägga sig nu inte. Ska ju gå till skolan snart. :)



Kram & godmorgon

2008-11-07 @ 04:55:28
URL: http://starletspalace.blogg.se/
Postat av: Starlet

Åh spelar ni på Absint ikväll? Vilken tid? :D

2008-11-07 @ 08:14:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0