Skratta Bör Man (annars orkar man inte jobba)........




Usch, den här dagen har varit hektisk och alldeles för surrig för min stackars hjärna. Vi hade full barngrupp idag vilket innebär 22 barn med olika viljor........
Hade det samtidigt inte varit så mycket skratt på jobbet så hade jag nog banne mig sagt upp mig på fläcken!!!
Barn är roliga MEN kan vara oerhört påfrestande, speciellt i stora mängder : )

Dottern fick svar på sina prov idag och de visade.......INGET!!!!!!
Förvånad???

Förresten, en diagnos fick hon.......URINRÖRSKATARR!!!!!!!!
(XQS ME????) Detta ska tydligen lindras med.........ÖGONDROPPAR!!!!!! (????)

Men nu har vi sagt upp våra stafettläkare för nästa gång nån av oss behöver gå till farbror doktorn har vi fått en "egen" husdoktor med ett namn på denna stads BÄSTA (sägs det) hälsocentral!!!!! Det ni!!!

Annars har det varit lugnt sen jag kom hem..... Min pappa har varit här för en klippning så dottern har fått jobba lite. Mannen tjatar oxå om färg & klipp så vi får se om han får en omgång han med ikväll ; )

Nej, nu dax för middag!!



Kommentarer
Postat av: ufis

ögondroppar?? ha ha! Ett skämt?

Skulle oxå vilja ha en "egen" läkare. Hur? Kram!!

2008-11-04 @ 21:38:17
Postat av: Starlet

Hihi, ögondroppar! :D Men svamp i underlivet kan tydligen botas med fotsvampsmedel också för det är samma svamp! Men det låter ju lite kul :D

Vi läser faktiskt om njurar och urinvägar i skolan nu så snart kan jag allt om urinrör. ;) Haha.



KRAM

2008-11-05 @ 01:18:28
URL: http://starletspalace.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag har lidit av urinrörskatarr i 5 år - ingenting hjälper! Jag har dock aldrig hört om ögondroppar. Hjälpte det? vad hette preparatet? Tacksam för svart!!!!//Josefine

2009-03-11 @ 13:11:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0