HEJ MITT VINTERLAND.......


Hela kvällen vräkte snön ner och i morse när vi vaknade mannen och jag låg ett rejält snötäcke på marken!
Solen skiner och det gnistrar i den kalla morgonen............
Synd att det inte är första advent den här helgen bara : (
Tänk alla ljusstakar och stjärnor i fönstren mot all snö........ Pepparkakor, lussebullar och varm glögg efter en tur på stadens traditionella julskyltning, när man är frusen och trött!!!!

MEN kanske har vi tur i år.............KANSKE ligger snön kvar till nästa helg???? Det Bliiiiir ingen julkänsla med gröna gräsmattor och duggregn........

Jag kanske ska tjuvstarta advent??? Nästa helg spelar jag ju ialla fall alla dagar så jag kanske ska ha mitt adventsmys den här helgen i stället......Vad tycker ni?




Kommentarer
Postat av: ufis

Gahhhh. Jag säger bara JÖSSES!!!! Kram

2008-11-22 @ 11:21:50
Postat av: paska

Min mormor sa alltid att man ALDRIG får tända adventsljustaken innan klockan 18.00 på lördagskvällem innan adventssöndagen. Annars försvvinner nog snön ;)

2008-11-22 @ 22:39:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0