Bomber & Granater

Som en bomb slog det ner i natt.............Huvudet sprängde, nacken var stel som en stör (kunde inte vrida på skallen åt nåt håll) och febern nådde oanade höjder!!!!

Jag brukar verkligen INTE tycka synd om mig själv men idag gör jag verkligen det : (
Min dag har jag tillbringat under ömsom dubbla täcken som "Evaklädd" på soffan.................. Det som är så underligt är att jag känner mig jättesjuk utan att ha några andra symptom........Inte förkyld, inte ont i halsen, inte ont i kroppen...........

Ja, ja, det är väl helt enkelt inte min friska höst det här helt enkelt!!!!! Vem kan vara det efter denna sommar????

MEN DET SNÖAR UTE!!!!!!! Blötsnö förvisso men betydligt ljusare ute idag ser jag genom fönstren............

OCH TUR I OTUREN ATT JAG ÄR SJUK NU!!!!!! Då har jag nästan ett par veckor att kurera mig inför maratonspelningarna..............
OCH TUR I OTUREN ATT JAG INTE HAR HALSPROBLEM (än???) För då kan jag ju ialla fall i morgon kväll sjunga sittandes rätt upp och ner på en stol, stirrandes rakt fram.....................

SÅ TITTA!!!!! Lite positiva gluttar letade allt negativa Tinelin fram åt er innan hon satte punkt för den här gången!!!!

Meeeeeeeeeeeen, ingen har hört av sig på hela dan så en lite vink i kommentaren vore väääldigt snällt ; )



Kommentarer
Postat av: Anna

vink vink och krya på dig : )

2008-11-18 @ 19:49:42
Postat av: tinelin

tinelin svarar anna:

Tack! *vink*

2008-11-18 @ 19:53:44
URL: http://tinelin.blogg.se/
Postat av: ufis

FICK DU FLUNSAN? DET LÅTER SÅ. KRYA PÅ DEJ NU.oM DU HAR FEBER SKA DU SOVA, SOVA OCH SOVA.

KRAAAAAM!

2008-11-18 @ 21:38:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0