Musik Musik Musik och en och annan Laptop

Idag har jag tillbringat dagen framför datorn och skrivit texter till alla låtar vår keyboardist skickat över de senaste dagarna!
Han måste ha uppgraderat hjärnan för vi har försökt hitta låtar hela sommaren men inte hittat några som vi varit eniga om....
Nu fulkomligt sprutar det låtar ur datorn och jag skriver för glatta livet.
VI tillhör den typ av band som inte repar i onödan. Oftast repar vi in nya låtar när vi testar ljud innan en spelning men IBLAND slår vi på stort och är seriösa.
Imorgon är en sån dag! Vi ska ha en heldag i replokalen (mannens jobb så han blir inte ledig imorgon heller)
Återkommer om hur det går!


Kvällen blir lugn. Mannen köpte hem Chinamat och nu sitter vi som två nördar framför varsin Laptop och kastar ett öga på "Sommarkrysset". Jag bloggar och mannen tittar säkert på bilar (eller läser min blogg)




Kommentarer
Postat av: ufis

Ingen lianklättring i morgon då? Kram.

2008-08-16 @ 22:17:51
Postat av: Starlet

Haha, jag och David brukar också sitta vid varsin laptop! :)



kram

2008-08-17 @ 01:50:23
URL: http://starletspalace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0