Lisa Williams & Hjärnsläpp



SItter och tittar på Lisa Williams på TV4+ och är så fascinerad av hennes förmåga att på ett naturligt sätt förmedla kontakt mellan levande och döda.
Hade hon funnits i Sverige hade jag inte tvekat att ta kontakt med henne för att komma i kontakt med Mela.

Mela lovade oss saker innan hon dog (som att hälsa på oss ofta) vilket hon kanske inte klarar av att göra.
Jag skulle så gärna vilja veta att hon har det bra var hon än är.....
Men det finns för många oseriösa sk medium som utnyttjar människor i sorg så jag vågar inte gå till vem som helst!

Annars har vi idag tillbringat dagen i replokalen och det  kändes LITE ringrostigt kan jag lova.....
Men vi har spelat så pass länge så att det blir rutin när vi började med en del låtar vi körde in i våras....
Har inte ens nynnat på de under hela sommaren men när introt var klart " BARA KOM" låten...

Värre var det sen när vi körde in nya. Dessutom låtar jag aldrig hört förr. Men efter några gånger satt den första låten och vi gick in på den andra.
Några körningar på den oxå och "hej" va bra det går....

Tillbaka till den första låten igen och hmmm, introt kommer gång och jag följer bara med. Totalt ovetande om melodin stämmer eller inte men den passar ju ackorden i alla fall...

Mannen och keyboardisten ser min förvirring och skrattar gott. Melodin VAR rätt men det är himla jobbigt att känna osäkerheten.
Helt plötsligt går låtarna i varann och det blir bara kaos i huvudet............

HJÄRNSLÄPP!!!!!!
.                                                                                           

Här tror jag att vi ska hinna köra in MASSOR av låtar idag och så blir det bara två!!!!
OK, jag hade inte förberett mig, hade inte lyssnat in låtarna innan, hade inte tagit ut de på gitarr SÅ VAD KAN JAG FÖRVÄNTA MIG??????

Vi ska köra ett rep till i morgon och jag har lovat att lyssna in de två låtarna + en till tills dess!                                                                                                                                                        
Har jag börjat???
Nix Pix!!
Har lagt in de på telefonen så jag får väl hjärntvätta nattsömnen med repeat, det har funkat förr ; )




Kommentarer
Postat av: ufis

Bra! Du har ju många års rutin! Kram!

2008-08-17 @ 22:30:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0